30 Ağustos 2013 Cuma

 HER SON YENİ BİR BAŞLANGIÇTIR.
Her son yeni bir başlangıçtır.Hiç beklemediğin anda gelir kapını çalar.İçeri almak istemesende zorla girer.Uzun senelerdir çalıştığın yerden ayrılmak zor.Etrafına bakarsın herkes gülüp eğlenirken sen kabullenmeye çalışırsın gerçekleri.Kalanlar mutludur kaldıkları için...Aslında gerçek şu ki seni düşünen sadece sensindir.Sığınacak bir limanın yoktur Rabbinden başka.Rabbim sevdiği kullarına dert verirmiş onları denermiş bu sınav benim için zor.Ama ben bu sınavı başaracağıma inanıyorum.Hayat bana şunu öğretti.Asla bencil insanlarla arkadaşlık etme,özü sözü bir olan insanlarla dostluk kur.(onlar kendilerini bilir) ve yarının ne getireceği hiç belli olmaz.Ümidini asla kaybetme.Benimde hala ne olduğunu bilmediğim ümitlerim var...İnsanların hayatlarında sıçrama noktaları olurmuş bir kitapta okumuştum..Önce dibe vurursun sonrada hızlı bir şekilde sıçrarsın büyük bir enerjiyle...Ben ogünün benim için artık geldiğini düşünüyorum.Ve 1...2.....3...yeni bir hayat seni karşılıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder